Novinky

Spustili jsme CebiCom - portál pro komunikaci servisů s pojišťovnami při řešení škod na vozidlech | 01. 12. 2014

Portál nahrazuje dosavadní složité a náročné vyřizování škod na vozidlech a umožňuje rychlé přenášení dat mezi pojistitelem a smluvním servisem v průběhu celého procesu likvidace škodní události, resp. opravy vozidla.

Mezi první významné uživatele se zařadila Allianz pojišťovna se svou sítí smluvních servisů a významnou roli hraje CebiCom i v nové koncepci servisních služeb společnosti ŠKODA AUTO.

Zákazníci získávají po vyřízení pojistné události podrobný kontrolní list, jehož součástí je kompletní fotodokumentace a kalkulace opravy škody. Tento kontrolní list následně umožňuje vlastníkům opravovaných vozidel např. v případě jejich následného prodeje jednoznačně prokázat, že vzniklá škoda na vozidle byla zcela opravena při dodržení všech bezpečnostních a kvalitativních hledisek.

Cebia je známá především z oblasti prověřování a zabezpečování vozidel. Již méně je známé, že realizujeme řadu projektů pro pojišťovny, leasingové společnosti a importéry automobilů.

<< zpět na výpis