Audit servisů

Co je Audit servisů?

Cílem služby je zkontrolovat a vyhodnotit kvalitu servisních zakázek prováděných na vozidlech objednatele. Hodnotí se nejen provedené úkony v souladu s úkony předepsanými výrobcem, ale také správné zpracování a vyúčtování zakázky a rovněž úroveň proklientského přístupu.

Druhy auditů

  • Audit Po opravě - vyhodnocení úrovně servisní zakázky od jejího přijetí až po předání vozidla zpět zákazníkovi. Hodnotí se rozsah zakázky v porovnání s předepsanými úkony, předložení vyměněných dílů, test výměny oleje, provedení zkušební jízdy, vyúčtování, záznamy do servisní knížky a čistota vozidla při předání.
  • Audit Před opravou - stejný rozsah kontroly jako Po opravě, pouze s přihlédnutím ke skutečnosti, že servisní zakázka ještě nebyla z různých důvodů dokončena.
  • Audit Po pojistné události - hodnotí se především kvalita dílenské opravy vozidla po nehodě nebo po poškození. Kvalita opravy je v tomto typu auditu zásadní částí hodnocení.
  • Mystery Repair - jedná se o rozšířený typ auditu jako Po opravě. Navíc se předem zinscenují drobné závady, jejíž odhalení servisem je důležitou částí celkového hodnocení.
  • Pick-Up Audit - audit je podobný auditu „Mystery Repair“. Není ovšem simulována žádná závada. Celou servisní zakázku realizuje technik Cebia v roli klienta. Technik si vozidlo předem převezme v sídle klienta a po dokončení zakázky vozidlo klientovi přiveze zpět.

Nejčastější kroky kontrol

  • ztotožnění předepsaného rozsahu servisu
  • kontrola zakázkového listu
  • kontrola vyměněného oleje
  • kontrola předložených vyměněných dílů
  • fotodokumentace
  • kontrola rozsahu fakturace
  • kontrola provedení zkušební jízdy
  • vyhodnocení nadstandardních služeb (čištění interiéru, mytí vozidla)
  • mystery – simulace drobných závad
  • kontrola kvality opravy po pojistných událostech
  • hodnocení proklientského přístupu

Pro koho je tato služba určená?

Pro poskytovatele operativního leasingu a majitele vozových parků, ale rovněž i pro vedoucí autoservisů, kteří chtějí zkontrolovat kvalitu prováděných prací.

S vozidlem do servisu obvykle jezdí nájemce, nebo uživatel. Ten ale zpravidla není úplně zainteresován na úspěšnosti zakázky, neboť servisní zakázky nefinancuje, ani nemá k vozidlu vlastnický vztah. Hlavně majitel vozidla má zájem na tom, aby servis provedl opravdu to, co u vozidla předepisuje výrobce a samozřejmě s odpovídající kvalitou a profesionálním přístupem.

Každému novému partnerovi doporučujeme nejvhodnější rozsah auditu. Při realizaci auditů využíváme moderní komunikační prostředky. Audity se provádí on-line. Včetně výstupní kontroly obdrží zadavatel výsledky do 2 hodin po ukončení servisní zakázky. Ke zpracování dat využíváme vlastní moderní datové centrum s nejmodernějším zabezpečením. Pravidelně doškolujeme a kontrolujeme auditorskou síť v oblasti korektního a pečlivého vystupování při provádění auditů.

Kontaktujte nás:

Máte zájem o využívání služby Audit servisů? Vyplňte prosím tento stručný formulář a my se vám ozveme.