Audit servisů

Cebia poskytuje svým partnerům, především z řad poskytovatelů operativního leasingu a majitelů vozových parků, službu AUDIT SERVISŮ.

Smyslem služby je především zkontrolovat a vyhodnotit úroveň servisních zakázek prováděných na vozidlech objednatele. S vozidlem do servisu obvykle jezdí nájemce, nebo uživatel. Ten ale není úplně zainteresován na úspěšnosti zakázky, on servisní zásahy nefinancuje ani nemá k vozidlu vlastnický vztah. Hlavně majitel vozidla má zájem na tom, aby servis provedl opravdu to co je u vozidla předepsáno a samozřejmě s odpovídající kvalitou a profesionálním přístupem.

Každému novému partnerovi doporučujeme nejvhodnější rozsah vlastní kontroly.

Nejčastěji se provádí kontrola v následujících krocích:

  • ztotožnění předepsaného rozsahu servisu
  • kontrola zakázkového listu
  • kontrola vyměněného oleje
  • kontrola předložených vyměněných dílů
  • fotodokumentace
  • kontrola rozsahu fakturace
  • mystery – simulace drobných závad
  • kontrola kvality opravy po pojistných událostech
  • hodnocení proklientského přístupu
  • srovnání úrovně servisních služeb značkových i neznačkových servisů

Při realizaci auditů využíváme moderní komunikační prostředky. Audity se provádí on-line. Včetně výstupní kontroly obdrží zadavatel výsledky do 2 hodin po ukončení servisní zakázky. Ke zpracování dat využíváme vlastní moderní datové centrum s nejmodernějším zabezpečením. Pravidelně doškolujeme a kontrolujeme auditorskou síť v oblasti korektního a pečlivého vystupování při provádění auditů.

Prohlédněte si naší prezentaci: Prezentace Audit servisů 2019 

Pokud potřebujete poradit, kontaktujte nás prostřednictvím formuláře. Zadejte svoje kontaktní údaje, naši pracovníci Vás budou co nejdříve kontaktovat:


* označené položky je povinné vyplnit