Smůla se opět tak trochu lepila na paty. Ve druhé erzetě se Vildovi po přetočení vytrhlo táhlo řízení a Vilda pak sem tam odmítl poslouchat kam ho volant chtěl poslat. K tomu se v této RZ přidalo zasekávání spojkového válce a řazení bylo v tu chvíli dost náročné. Navíc tentokrát nebojoval s potížemi jen Vilda, ale i jeho řidič - Robin jel celou rally s horečkou.

I přesto se opět jelo nadoraz a to i v problémové erzetě s poškozeným řazením a řízením. Před koncem RZ dokonce dojížděli soupeře před sebou, ale Vilda se stával čím dál tím více nevyzpytatelný, tak Robin raději zvolnil, aby erzetu dojeli. Sám Robin k technickým problémům uvedl:

"Asi nejzásadnějším okamžikem bylo vytržené řízení. Po přetočení se vytrhlo táhlo řízení z hřebenu. I přes to jsme drželi plný plyn. V cíli jsme měli volant o 180 stupňů jinak a auto si zatáčelo, kam chtělo. Do toho všeho se ve stejné RZ zasekával spojkový válec a přestávalo jít řadit. I tak jsme v této RZ jedno auto dokonce předjeli a druhé dojeli - teď, bez adrenalinu, bych si sám na stejné tempo rozhodně netroufl :D."

Ovšem tentokrát tím pro BezKompresáky rally neskončila, celý tým zamakal a do třetí RZ byl Vilda opět připraven k boji. Nakonec rally dokončili i přes opětovné technické potíže na 37. místě z cca 125 účastníků, což je velmi pěkný výsledek na „domácí trati“.

Obrovské nasazení, nadšení do tohoto fyzicky i finančně náročného sportu, který je pro všechny velkým koníčkem, a především bojovné srdce, to vše se opět v této rally ukázalo v plné palbě.

Fandové týmu Bez Komprese se už určitě těší na další rally a my v Cebii budeme jako vždy také držet pěsti.

Vše podstatné se opět dozvíte ve videu: