Chrání vaše auto i život

  • Při nehodě může posádce zachránit život
  • Automatické přivolání pomoci při nárazu
  • Vyhledání a zajištění vozidla při odcizení
  • Funkční v celé Evropě
  • Mobilní a webová aplikace

Chytrá asistence

ALLIANZ BonusDrive je chytrá telematická asistence k pojištění vozidla vyvinutá pojišťovnou ALLIANZ a společností Cebia. Do vozidla se nainstaluje malá jednotka BonusDrive – SuperEasy skládající se z GPS lokátoru, GSM modulu, nárazového čidla a řídícího procesoru. Jednotka se pak sama postará o všechny funkce systému BonusDrive.

Pomoc při nehodě

BonusDrive poskytuje motoristům okamžitou pomoc v případě havárie. Nárazové čidlo automaticky hlásí operátorům asistenční služby nehodu vozu včetně jeho polohy. Operátor obratem kontaktuje řidiče, aby mohl vyslat adekvátní pomoc. Nezdaří-li se kontakt, posílá k vozidlu záchranáře okamžitě.

Pomoc při odcizení

Pokud je vozidlo odcizeno, díky jednotce BonusDrive – SuperEasy jej mohou operátoři na žádost majitele lokalizovat a za pomoci policie ho zajistit a vrátit.

Statistiky a kniha jízd

BonusDrive umí vést knihu jízd, vyhodnocovat styl jízdy a zobrazovat statistiky. Rovněž průběžně kontroluje stav autobaterie a SMS zprávou upozorní na nutnost dobití nebo výměny. Všechny údaje a parametry jízdy lze sledovat kdykoliv v mobilní či webové aplikaci.

Jak to funguje?

Do vozidla se jednoduše připojí malá jednotka BonusDrive – SuperEasy, která se sama postará o všechny funkce. Klient je pak může využívat prostřednictvím mobilní a internetové aplikace.

Jednotka BonusDrive – SuperEasy obsahuje:

  • GPS lokátor k určení polohy a pohybu vozidla
  • GSM technologii pro komunikaci s datovými centry
  • Čidla vyhodnocující sílu nárazu
  • Řídící jednotku
  • Záložní dobíjecí baterie
  • Jednotka splňuje evropské předpisy a je schválena pro použití do všech typů osobních vozidel (certifikace CE, E Mark, EMC, R&TTE).

Jak objednat

  1. Prvním krokem je uzavření pojistné smlouvy u Allianz pojišťovny, vyžádejte si nastavení aktivní asistenční služby s VIP slevou BON 10 % a uhraďte první pojistné
  2. Následně vám Cebia zašle elektronicky kontaktní e-mail s dalším postupem a s návrhem Smlouvy BonusDrive ZAK
  3. Podepsanou smlouvu odešlete zpět rovněž elektronicky
  4. Spolu s potvrzenou smlouvou ze strany Cebia obdržíte platební předpis (cena za jednotku + instalaci + služby 1. rok), Klientský kupon k provedení instalace a odkaz na seznam autorizovaných pracovišť
  5. Zvolíte si vhodné Autorizované pracoviště Cebia a telefonicky si sjednáte vyhovující termín instalace. Na vybraném pracovišti už nebudete platit žádný poplatek. V případě problémů vám pomůže Provozní a technická podpora.

Seznam pracovišť

FAQ

Otázky, které nám položili zákazníci před vámi

Jak probíhá montáž jednotky BonusDrive?

Montáž jednotky trvající cca 40 minut provádí výhradně Autorizované pracoviště Cebia. Za instalaci jednotky pracovišti nic neplatíte (instalace je zahrnuta ve faktuře, kterou vám vystaví Cebia), je však potřeba mít s sebou vytištěný, doplněný a podepsaný Klientský kupon. Vše ostatní je na pracovišti připraveno. Pracoviště vystaví a potvrdí Instalační protokol o provedené montáži a automaticky vyrozumí Allianz pojišťovnu. 

Jak zjistím, že je jednotka v pořádku nainstalovaná a aktivní?

Ihned po úspěšné instalaci obdržíte SMS zprávu s potvrzením aktivních služeb BonusDrive. Dohled nad funkčností jednotky vozidla provádí Oddělení provozní a technické podpory Cebia.

Musí být vozidlo v pohybu, aby mi asistenční služba zavolala pomoc při nárazu silnějším než 2G?

Ano, jednotka aktivuje asistenční službu jen v případě, že je vozidlo v provozu, tedy nastartované.

V případě zaparkovaného vozidla se nepředpokládá potřeba záchrany zdraví a života. V tu chvíli se šetří baterie vozidla, jednotka má jen minimální odběr.

Kdo platí za opravy zařízení způsobené poruchou či poškozením v době trvání pojištění?

V případě poruchy se na jednotku vztahuje záruka a bude prostřednictvím Cebia zdarma vyměněna. Je-li jednotka poškozena v důsledku havárie, je uhrazena v rámci pojistného plnění. Vždy po výměně jednotky Cebia dálkově zkontroluje její funkčnost.

Je cena stejná pro fyzické osoby a firmy?

Ano, cena je stejná.

Bude v případě ukončení služby BonusDrive (na žádost klienta) odebrána sleva na pojistném?

Ano, z pojistné smlouvy bude vyjmuta 10 % sleva na pojistném. Další trvání pojistné smlouvy není na ukončení BonusDrive závislé.

Jaká je cena za odinstalaci jednotky z vozidla při ukončení jejího využívání?

Odinstalace v Autorizovaném pracovišti Cebia je prováděna pouze na žádost klienta za poplatek 605 Kč s DPH. Lze provést odinstalaci i svépomocí, je však nutné o tom předem informovat společnost Cebia. Jednotku lze v Autorizovaném pracovišti Cebia také přeinstalovat do jiného vozidla za poplatek 605 Kč s DPH.

Je nutné po skončení smlouvy jednotku vrátit?

Jakmile podepíšete smlouvu BonusDrive a uhradíte částku za jednotku, aktivaci a služby, přechází jednotka do vašeho vlastnictví.

Je smlouva služby BonusDrive na druhý a další rok automaticky prodlužována?

Před každým blížícím se ročním výročím smlouvy BonusDrive vás společnost Cebia kontaktuje s dotazem na pokračování služeb. Sami se můžete rozhodnout, zda budete další rok ve službách pokračovat.

Nenašli jste odpověď na něco, co vás zajímá? Napište nebo nám zavolejte na +420 222 207 444

Kontaktní formulář

Potřebujete poradit?

Technická a provozní podpora Cebia:

Allianz pojišťovna a asistenční služba:

Webová aplikace

Změněné údaje? Nezbytné pro správné zajištění služeb pultu centralizované ochrany a asistenční služby jsou Vaše aktuální kontaktní údaje. Pokud došlo ke změně adresy, nebo telefonních či e-mailových kontaktů, můžete nás o to informovat telefonicky na tel.: 222 207 222 nebo pošlete e‑mailovou zprávu zde.

Společnost Inter Partner Assistance poskytuje zákazníkům Cebia SAT široký rozsah asistenčních služeb ve všech evropských zemích, kde platí „Zelená karta“. Operátora asistenční služby je možno kontaktovat na tel. čísle 272 101 020.