Chrání vaše auto i život

  • Při nehodě může posádce zachránit život
  • Automatické přivolání pomoci při nárazu
  • Vyhledání a zajištění vozidla při odcizení
  • Slevy na pojištění vozidla
  • Výpočet pojistného dle ujetých kilometrů
  • Mobilní a webová aplikace

Chytrá asistence

UNIQA SafeLine je revoluční telematická asistence k pojištění vozidla vyvinutá pojišťovnou UNIQA a společností Cebia. Telematická jednotka instalovaná ve vozidle dokáže sama aktivně řešit řadu situací, s nimiž se motorista může setkat. Kromě toho umí systém počítat výši pojistného podle ujetých kilometrů a typu použitých komunikací.

Pomoc při nehodě

SafeLine poskytuje motoristům okamžitou pomoc v případě havárie. Nárazové čidlo automaticky hlásí asistenční centrále nehodu vozu včetně jeho polohy. Operátor centrály volá řidiče, aby mohl vyslat adekvátní pomoc. Nezdaří-li se kontakt, operátor posílá k vozu záchranáře okamžitě.

Pomoc při odcizení

Pokud je vozidlo odcizeno, díky jednotce SafeLine jej mohou operátoři lokalizovat a za pomoci policie navrátit majiteli.

SOS tlačítko

Jednotka SafeLine je vybavena SOS tlačítkem umístěným v kabině vozidla. V případě poruchy na silnici, náhlé nevolnosti řidiče či jiného nouzovému stavu je možné stiskem SOS tlačítka přivolat asistenční službu. Ta se postará o další kroky.

Statistiky a kniha jízd

SafeLine umí automaticky vést knihu jízd, vyhodnocovat styl jízdy a zobrazovat statistiky. Rovněž průběžně kontroluje stav autobaterie a SMS zprávou upozorní na nutnost jejího dobití nebo výměny. Všechny údaje a parametry jízdy lze sledovat kdykoliv v mobilní či webové aplikaci.

Verze služby

UNIQA SafeLine Easy BT

  • Pasivní střežení – v případě odcizení vozidla je zahájeno pátrání po vozidle následované jeho zajištěním a navrácením pouze na základě požadavku majitele na asistenční službu pojišťovny.
  • Jednoduchá montáž satelitní GPS jednotky na baterii vozidla
  • SOS tlačítko v kabině vozidla (bezdrátové)

UNIQA SafeLine Rent +

  • Pasivní střežení – v případě odcizení vozidla je zahájeno pátrání po vozidle následované jeho zajištěním a navrácením pouze na základě požadavku majitele na asistenční službu pojišťovny.
  • Skrytá montáž satelitní GPS jednotky znesnadňující její odhalení či demontáž
  • SOS tlačítko v kabině vozidla (drátové)

UNIQA SafeLine Security

  • Aktivní střežení – nonstop dohled pultu centralizované ochrany. V případě pokusu o odcizení vozidla (neautorizovaný pohyb vozu nebo odpojení od baterie) je poplach ihned zaznamenán a majitel kontaktován. Po potvrzení odcizení je zahájeno pátrání po vozidle následované jeho zajištěním a navrácením majiteli.
  • Skrytá montáž satelitní GPS jednotky znesnadňující její odhalení či demontáž
  • SOS tlačítko v kabině vozidla (drátové)

Všechny verze zarhnují:

  • Instalaci provedou odborníci zdarma v autorizovaném pracovišti
  • Sleva z pojistného dle počtu ujetých km
  • Záložní akumulátor pro případ ztráty napájení
  • Funkční v celé Evropě
  • Aktivní nárazové čidlo – při nehodě je automaticky přivolána pomoc
  • Nonstop asistenční služba
  • Statistiky a záznamy včetně knihy jízd
  • Mobilní a webová aplikace
  • Automatická analýza nehody – pomoc při nezaviněné autonehodě

Jak se objednat

Prvním krokem je sjednání asistence SafeLine jako součásti pojistné smlouvy v pojišťovně UNIQA. SafeLine může být součástí pojištění odpovědnosti z provozu motorového vozidla nebo havarijního pojištění. SafeLine je ideální sjednat zároveň s novým pojištěním, je ovšem možné ho přidat i k pojištění již existujícímu. Kontaktujte svého sjednatele pojištění.

Následuje objednání instalace. Vybrat si můžete z více než 150 Autorizovaných Pracovišť Cebia po celé ČR.

Seznam pracovišť

Ceník UNIQA SafeLine
Všeobecné pojistné podmínky Asistence vozidel
Doplňkové pojistné podmínky k pojištění Asistence vozidel

FAQ

Otázky, které nám položili zákazníci před vámi

Jaký je rozdíl mezi aktivním a pasivním střežením vozidla?

Při aktivním střežení vozidla je vůz neustále pod dohledem pultu centralizované ochrany. Zaznamená-li satelitní jednotka neoprávněnou manipulaci s vozem (neoprávněný pohyb či odpojení napájení), okamžitě vyšle poplach. Poplach pult centralizované ochrany ihned řeší kontaktováním majitele případně zahájením pátrání po vozidle a jeho zajištění.

Při pasivním střežení není vozidlo pod neustálým dohledem a pátrání po vozidle je zahájeno až po požadavku majitele. Bez požadavku majitele není vozidlo sledováno ani lokalizováno či zajištěno.

Co je to pult centralizované ochrany?

Pult centralizované ochrany je pracoviště bezpečnostní agentury či policie, které nepřetržitě dohlíží nad střeženými vozidly. V případě pokusu o odcizení pak organizuje okamžité sledování pohybu vozidla, jeho zajištění a vrácení majiteli.

Lze SafeLine instalovat do vozidel vybavených klasickým autoalarmem?

Ano lze. Pokud je autoalarm spolehlivý a netrpí falešnými poplachy, je možné jej se satelitní jednotkou připojit. O poplachu způsobeném autoalarmem se pomocí SMS dozví majitel a volitelně i pult centralizované ochrany.

Lze použít informace o nehodě zachycené telematickou jednotkou jako důkaz?

Ano lze. Data zachycené senzory pohybu většinou uznává policie i pojišťovny jako průkazná. V mnoha případech se tímto způsobem prokázaly sporné průběhy např. řetězových dopravních havárií.

Co se děje v případě poruchy telematické jednotky?

Satelitní jednotky jsou velmi málo poruchové. Technická podpora sleduje téměř nepřetržitě kondici instalovaných jednotek a v případě poruchy ihned kontaktuje majitele vozidla a doporučí mu co nejrychlejší servisní kontrolu.

Co je to GPS?

GPS (Global Positioning Systém) je původem vojenský navigační systém provozovaný ministerstvem obrany USA. Pomocí soustavy satelitů dokáže systém určit pozici GPS zařízení s přesností několika metrů. Dnes již existuje více podobných satelitních systému, které se používají i pro komerční účely. Nejznámější jsou GLONASS a evropský Galileo. Jednotky Cebia SAT umí využívat všechny 3 tyto systémy, čímž se výrazně zvyšuje citlivost a přesnost určování pozice.

Nenašli jste odpověď na něco, co vás zajímá? Napište nebo nám zavolejte na +420 222 207 444

Kontaktní formulář

Webová aplikace

Změněné údaje? Nezbytné pro správné zajištění služeb pultu centralizované ochrany a asistenční služby jsou Vaše aktuální kontaktní údaje. Pokud došlo ke změně adresy, nebo telefonních či e-mailových kontaktů, můžete nás o to informovat telefonicky na tel.: 222 207 444 nebo pošlete e‑mailovou zprávu zde.

Společnost Inter Partner Assistance poskytuje zákazníkům Cebia SAT široký rozsah asistenčních služeb ve všech evropských zemích, kde platí „Zelená karta“. Operátora asistenční služby je možno kontaktovat na tel. čísle 272 101 020.

Společnost SECURITAS CZ hlídá vozidlo proti odcizení prostřednictvím pultu centralizované ochrany (PCO). Operátora SECURITAS je možno kontaktovat na tel. čísle 284 018 320‑29 nebo 724 844 928.