Reklamace a stížnosti

Reklamace a stížnosti jsou pro nás cenným zdrojem podnětů pro zlepšení našich produktů a služeb. Neváhejte se na nás obrátit i s Vašimi názory a připomínkami.

Vaše názory, stížnosti a reklamace rádi přijmeme:

  • emailem - zasílejte na adresu cebia@cebia.cz
  • písemně na adrese Cebia, spol. s r.o., Vyskočilova 1461/2a, 140 00 Praha 4
  • telefonicky na čísle +420 222 207 207
  • vyplněním níže uvedeného formuláře

 Reklamaci či stížnost bude možné rychleji vyřešit, pokud uvedete následující údaje:

  • VIN předmětného vozidla, na které jste službu využil/a
  • název produktu / služby Cebia
  • Vaše jméno, příjmení, emailová adresa, telefonický kontakt
  • popis problému
  • datum využití služby

Cebia, spol. s r.o., vyřídí podanou reklamaci nejpozději do 14 dní od jejího obdržení. O výsledku reklamačního řízení Vás budeme informovat písemně, telefonicky, nebo e-mailem.

* označené položky je povinné vyplnit