Cebia provozuje web Cebia.com, kde si každý motorista může prověřit vozidlo. Zákazníci jsou běžní motoristé, prodejci nových a ojetých vozidel, pojišťovny, finanční a leasingové společnosti a další firmy z auto-moto odvětví. Do našeho týmu, který je v kontaktu se zákazníky a zabývá se řešením reklamací, hledáme nového kolegu/kolegyni, se zodpovědností za komplexní agendu související s vyřizováním reklamací, tj. posouzení jejich oprávněnosti, zpracování v celé šíři, evidenci a administraci.

Pracovní náplň

  • vyřizovat telefonické hovory, odpovídat na písemné požadavky našich zákazníků a spolupracujících partnerů
  • pomáhat jim řešit jejich problémy při nákupu služby prověření historie vozidla
  • zpracovávat přijaté reklamace/stížnosti (prověření, třídění, kompletace podkladů, vyřízení, evidence) a zadávat do interních systémů
  • předávat podněty od zákazníků do vývojového týmu
  • spolupracovat při zavádění změn a testovat novinky
  • komunikovat a spolupracovat s kolegy napříč společností

Na řešení reklamací nebudete úplně sami, rádi vždy pomůžou kolegové nejen z týmu, ale i z jiných oddělení.

Požadujeme

  • dobrou schopnost komunikace telefon/e-mail
  • aktivní samostatný přístup k práci, ochota učit se nové věci
  • chuť se aktivně zapojit do činnosti oddělení
  • odolnost vůči stresu (kontakt s nespokojeným zákazníkem)
  • uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, interní aplikace po zaučení)
  • zkušenosti na obdobné pozici, orientace v automobilovém trhu nebo praxe z autobazaru, z pojišťovny nebo leasingové společnosti je velkou výhodou
  • znalost AJ i dalších jazyků výhodou

Nabízíme

  • zázemí stabilní firmy zabývající se jedinečnými projekty z oboru prověřování historie a původu vozidel
  • kolektiv, který si vzájemně pomáhá
  • práci, při které se nebudete ani minutu nudit a den uteče jako voda
  • pracovní doba:  PO-PÁ v čase od 8:00 – 16:30 hod (volné víkendy a svátky)
  • místo práce: Praha 4 - Brumlovka, Vyskočilova 1461/2a (sídlo společnosti)
  • příjemné moderní pracovní prostředí bez „open space“ v blízkosti metra „C“ stanice Budějovická - 10 minut pěšky nebo MHD BUS se zastávkou přímo před budovou
  • práce na HPP s pracovní smlouvou na dobu neurčitou
  • odpovídající platové ohodnocení v návaznosti na úroveň znalostí a schopností
  • benefity: 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna (sick days), příspěvek na stravování, zaměstnanecké slevy na vybrané kulturní a sportovní aktivity (Multisport karta), zaměstnanecké slevy na nákupy - VIP DATART
  • nástup ihned, nebo dohodou

Pokud máte zájem stát se součástí týmu, neváhejte nám přes formulář níže zaslat Váš životopis. Rádi se s Vámi potkáme a povíme si více o této pozici.

Mám zájem o tuto pozici

Váš životopis si přečteme v následujících 5 pracovních dnech. V případě, že Vás vybereme, budeme Vás kontaktovat. V opačném případě děkujeme za Váš zájem a přejeme Vám hodně štěstí při dalším výběru nové pracovní pozice.

Přílohy (Životopis, motivační dopis atd.)