Cebia působí na trhu více než 30 let a hledá nové posily k doplnění stávajícího týmu, který poskytuje zákaznický servis. Denně se stará o naše zákazníky, zodpovídá emailové i telefonické dotazy a je spojujícím článkem mezi zákazníkem a ostatními odděleními v Cebia.

Pracovní náplň

Co přesně budete řešit?

Cebia provozuje webové stránky www.cebia.com, kde si každý motorista může prověřit historii vozidla. Zákazníky jsou motoristé, prodejci nových a ojetých vozidel, pojišťovny, finanční a leasingové společnosti a další firmy z auto-moto odvětví.

Prověření vozidla nabízíme online a zákazníkům pomáháme při jeho nákupu a následně se zorientovat ve výsledku prověření. Součástí práce je i řešení reklamací při podezření na nesprávné údaje zobrazované ve výpisu.

Systém na prověřování vozidel postupně rozšiřujeme i mimo ČR a proto uvítáme jazykové znalosti, ale není to podmínka.

  • Pomoc zákazníkům s nákupem služby na našem webu
  • Vyřizování požadavků a reklamací zákazníků - telefonicky nebo emailem
  • Spolupráce s kolegy napříč společností
  • Zlepšování spokojenosti našich zákazníků, návrhy na úpravy webových stránek a interních procesů
  • Spolupráce při vývoji a testování úprav systému na prověřování vozidla
  • Práce v interních systémech

Požadujeme

  • Zodpovědnou, aktivní posilu, která je pro-zákaznicky orientovaná, k doplnění stavajícícho týmu dvou kolegyň
  • Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou
  • Orientace na automobilovém trhu, praxe z autobazaru, z pojišťovny nebo leasingové společnosti a práce se zákazníky je výhodou
  • Práce s PC na uživatelské úrovni (Word, Excel, PowerPoint, interní aplikace po zaučení)
  • Znalost dalšího jazyka např. angličtiny, ukrajinštiny či rumunštiny je výhodou

Nabízíme

  • Práci ve společnosti, která je lídrem na českém trhu v prověřování vozidel
  • Pracovní doba:  PO-PÁ v čase od 8:00 – 16:30 hod (volné víkendy a svátky)
  • Místo práce: Praha 4 - Brumlovka, Vyskočilova 1461/2a (sídlo společnosti)
  • Příjemné moderní pracovní prostředí bez „open space“ v blízkosti metra C - 10 minut pěšky nebo MHD se zastávkou přímo před budovou
  • Zaškolení a podporu kolegů
  • Benefity pro naše zaměstnance:
    • 5 týdnů dovolené + 2 dny placeného zdravotního volna (Sick days)
    • příspěvek na stravování
    • zaměstnanecké slevy na vybrané kulturní a sportovní aktivity (Multisport karta za zvýhodněnou cenu)
    • zaměstnanecké slevy na nákupy v Datartu (VIP DATART)
  • Nástup je možný ihned nebo dohodou

Mám zájem o tuto pozici

Váš životopis si přečteme v následujících 5 pracovních dnech. V případě, že Vás vybereme, budeme Vás kontaktovat. V opačném případě děkujeme za Váš zájem a přejeme Vám hodně štěstí při dalším výběru nové pracovní pozice.

Přílohy (Životopis, motivační dopis atd.)