Pokud sami provedete prověření svého vozidla před jeho prodejem, pak vám to může výrazně pomoci při komunikaci se zájemci o koupi a přispět k jeho rychlejšímu prodeji.  Vaše příprava prodeje v tomto směru je tedy velmi důležitá. Pro samotné prověření jsou důležité tyto dvě oblasti:

  • Online prověření vozidla v systému AUTOTRACER
  • Prověření technického stavu v servisu

 

Prověření v systému AUTOTRACER

 

Možná se ptáte, proč byste měli investovat do prověření auta, které prodáváte. V podstatě pro to jsou dva důvody. Za prvé se dozvíte, jaké informace o vašem vozidle budou dostupné kupujícímu v případě, že vámi inzerované auto prověří v našem systému AUTOTRACER a za druhé získáte kompletní výpis informací o vašem vozidle, které můžete prezentovat kupujícímu v rámci inzerce.

Můžete se tak dopředu připravit na případné dotazy kupujícího nebo rovnou využít údaje z výpisu v inzerátu vašeho auta. Pro efektivnější prezentaci prověření auta vám pak může pomoci náš Cebia REPORT.

Cebia REPORT – efektivní prezentace prověření

 

Pokud si vaše auto před prodejem prověříte v systému AUTOTRACER, pak můžete pro efektivní nabízení auta v rámci inzerce využít náš Cebia REPORT, který hodnotí vozidlo v pěti prověřovacích kategoriích a zobrazuje výsledek pomocí oblíbeného „hvězdičkového“ hodnocení. Cebia REPORT pak můžete přiložit jak k vašemu inzerátu jako elektronický soubor nebo vytisknout a použít jej přímo za okno vozidla.

 

Prověření technického stavu v servisu

 

Znalost aktuálního technického stavu vozidla pro vás může být při prodeji velkou výhodou. Prohlídku auta před prodejem je samozřejmě ideální dohodnout v servisu, který na vašem autě prováděl pravidelnou údržbu, protože má k dispozici kompletní servisní historii vašeho auta.

Samotná prohlídka nemusí být finančně náročná a můžete se dozvědět informace, které vám pak pomohou při komunikaci s kupujícím. Pokud budou na vozidle odhaleny drobné provozní vady, můžete je nechat v servisu odstranit a tyto drobné úpravy prezentovat při prodeji – jednak to může vést ke zvýšení prodejní ceny a hlavně je to signál pro kupujícího, že jste se o auto dobře starali.

Pokud vám to servis umožní, nechte si vyjet kompletní servisní dokumentaci vašeho vozidla – ať už ji při prodeji použijete nebo ne, je lepší ji mít k dispozici.